Slovakia hyväksyi vuosi sitten lain, jonka mukaan islam ei
saa virallisen uskonnon asemaa maassa. Kun tarkastelee islamia, niin kolikolla
on kaksi puolta. Islam on sekä uskonto että totalitaarinen poliittinen järjestelmä.
Uskonnollinen islam koskee vain muslimeja ja sen tulkinta vaihtelee maasta
toiseen.
Poliittinen islam määrää muslimin suhteet ympäristöön ja
etenkin uskottomiin (kafireihin). Koraanista 64 % ja islamtrilogian (Koraani,
Siira ja Hadithi) teksteistä 51 % käsittelee tätä aihetta. Islam ei siis ole
pelkkä uskonto, vaan oma sivilisaationsa, joka toimii yksityiskohtaisen
ohjekirjan (Reliance of the Traveller) opastamana. Teos kuvaa Sharian eli
ohjeet siitä, miten muslimin tulee elää ja minkälainen on se yhteisö, jossa
muslimi saa elää.
Islaminoppineiden mukaan Sharia on täydellinen, yleispätevä
ja iankaikkinen, koska se perustuu Allahin sanoihin eli Koraaniin, sekä
Muhammedin sanoihin ja tekoihin (Sunnaan). Suomen laki on tilapäinen, jota
poliittiset päättäjät muuttavat vuodesta toiseen, ja siihen muslimi suhtautuu
kuin keittokirjaan – näyttelee lojaalia, mutta sydämessään tavoittelee Shariaa
ja elää sen mukaisesti.
Profeetta Muhammed on sanonut: ”Olen saanut käskyn taistella ihmiskuntaa vastaan, kunnes kaikki
tunnustavat, että ei ole olemassa muita jumalia kuin Allah ja he ymmärtävät,
että minä olen hänen profeettansa sekä hyväksyvät kaikki ilmestykseni. Tämän
jälkeen suojelen heitä ja heidän omaisuutensa". Näin ellei Sharia toisin määrää.
Tämän taistelun nimi on Jihad.
Rauha saavutetaan vasta, kun koko ihmiskunta on käännytetty
ja alistettu Sharialle ja tätä tavoitetta ajavat keskimäärin puolet
länsimaissa asuvista muslimeista. Sharia ei tule länteen yhteisesti sovituilla
säännöillä, vaan Shariaa soveltaen ja länsimaista uskonnonvapautta venyttäen. Taistelussa (jihadissa) saavutetusta voitosta ei peräännytä,
vaan islamin "rauha" tunkeutuu länsimaiseen elämään kuin väkäsillä varustettu
neula, jonka poistaminen ei onnistu ilman verta ja tuskaa.
Islam ei ole demokraattinen, vaan aatelistoon kuuluvat
muslimit, ja muu kansa (kafirit) ovat muslimien arvottomia palvelijoita. Tämä
asenne ei odota tulemista maamme muslimiväestöön, vaan se on jo siellä ja mitä
enemmän annamme periksi, sitä vaikeammaksi tilanne tulee meille itsellemme. Sharian mukaan muslimin on koko ajan vaadittava, että me kafirit noudatamme
Shariaa.
Koska lainsäädäntömme tukee uskonnon vapautta, on lakiemme vastaista torjua
kaikkia sellaisia vaatimuksia, jotka perustuvat Shariaan. Sharia on politiikkaa, joka perustuu Koraaniin ja Sunnaan, jotka taas ovat lakimme suojaamaa uskontoa.
Muslimin tulee vihata mitä Allah vihaa ja rakastaa mitä
Allah rakastaa (Al Walaa wa al Baraa).
Tämä pyhä viha on Shariaa ja islamin perustavaa
laatua oleva eettinen sääntö. Koska Allah vihaa kafireja, muslimin tulee toimia
samoin. [Warner]
Koska länsi muslimin mielestää alistaa islamia, hänellä on
oikeus vihata länttä.
Islamin ja lännen
ristiriita näkyi selvästi Kööpenhaminan kaduilla, kun kymmenet tuhannet pakolaisina
maahan tulleet muslimit huusivat: ”Allahu akbar, kuolema Tanskalle”. He eivät osoita minkäänlaista arvostusta Tanskan myöntämiä etuja kohtaan, vaan viha Tanskaa kohtaan perustuu Sharian.
Muslimi on aina etuoikeutettu ja siksi: meitä saa terrorisoida, meihin ei saa solmia ystävyyssuhteita, olemme pahoja ja meitä saa häpäistä, meidät saa kirota, meitä saa pettää ja ivata ja jopa tappaa.
Muslimi on aina etuoikeutettu ja siksi: meitä saa terrorisoida, meihin ei saa solmia ystävyyssuhteita, olemme pahoja ja meitä saa häpäistä, meidät saa kirota, meitä saa pettää ja ivata ja jopa tappaa.
Sheikh Ahmed Ruotsista
kertoo Al Hayatin suorassa haastattelussa mm. seuraavaa:
"Tulemme taistelemaan viimeiseen päivään, ja taistelemme teitä vastaan kaikkialla, missä olette, kunnes tunnustatte, että ei ole muuta jumalaa kuin Allah. Tulemme valtaamaan Ruotsin ja koko Euroopan”.
Kun häneltä kysytään miksi hän elää tuilla ja valtion rahoilla hän vastaa:
Elän jumalan rahoilla, en ruotsalaisten. Tämä on osamme Allahin rikkaudesta”.
"Tulemme taistelemaan viimeiseen päivään, ja taistelemme teitä vastaan kaikkialla, missä olette, kunnes tunnustatte, että ei ole muuta jumalaa kuin Allah. Tulemme valtaamaan Ruotsin ja koko Euroopan”.
Kun häneltä kysytään miksi hän elää tuilla ja valtion rahoilla hän vastaa:
Elän jumalan rahoilla, en ruotsalaisten. Tämä on osamme Allahin rikkaudesta”.
Reflektointi ei siis kuulu muslimikulttuuriin, vaan koska muslimi aina on
yläpuolellamme, me olemme aina väärässä. Ristiriidoista ei neuvotella vaan
osoitetaan oma vahvuus aggressiolla. Muslimin kunnia menee
aina järjen edellä. [Sennels]
Joitakin esimerkkejä:
Kun helsinkiläinen
laboratoriohoitaja huomauttaa vastaanotolle tulleelle somalille hänen
ohittaneen jonon lasten jonotuslipulla, somali ei reagoi tekemänsä virheeseen
(reflektoi), vaan muuttuu aggressiiviseksi hoitajaa kohtaan.
Kun naispuolinen
opettaja moittii muslimitaustaista poikaa, hän syyllistyy muslimin mielestä kunnianloukkaukseen.
Poika on arvoasteikossa ylempänä kuin opettaja (kafiri ja nainen), eikä pojan
tarvitse totella opettajaa. Opettaja loukkaa muslimin kunniaa moittimalla häntä luokan
edessä. Loukkaus antaa pojalle oikeuden hyökätä opettajan kimppuun ja
pahoinpidellä häntä. [Sennels]
Kun kantasuomalainen valittaa
hajusta rappukäytävässä, niin talossa asuva somali ei mene itseensä (reflektoi), vaan hän reagoi
uskontonsa ja kulttuuritaustansa takia aggressiolla eikä keskustelemalla. Onhan
suomalainen loukannut hänen kaikkein kalleimpansa – hänen kunniansa. Kunnianloukkaus
on rikoslakimme mukainen rikos, joten suomalainen tuomitaan.
Vuosia Naton joukoissa Aghanistanissa palvellut tuttavani sanoi:
”Islam tulee ja Eurooppa kaatuu. Sille asialle ette voi mitään”.
Mitä Sharia tuo
mukanaan
Tanskassa ja Britanniassa on alueita, joissa Sharia on
rajoitetusti käytössä ja Saksassa on paikkakuntia, joissa Shariapoliisit
valvovat ihmisten (lähinnä naisten) käyttäytymistä ja pukeutumista kaduilla.
Ruotsi hyväksyy Sharian perustuvina lapsiavioliitot (lue pedofilian) ja polygamian, kunhan ne on
solmittu toisessa maassa. Sekä Ruotsissa että Suomessa valtiovalta hyväksyy
sen, että muslimit saavat ylempiarvoisina paremman kohtelun kuin
kantasuomalaiset. Tämä käytäntö on sopusoinnussa sen kanssa mitä Sharia sanoo muslimin ja kafirin suhteesta, ja tätä oikeutta monet muslimit ovat jo vastaanottokeskuksissa äänekkäästi vaatineet - ja saaneet.
Yhteiskunta palaa takaisin sukupuolien väliseen jakoon ja
monissa uimahalleissa on jo eri aikoja miehille ja naisille. Ruotsin Vällingbyssä
tuli ilmi, että eräissä koulukuljetuksissa poikien tulee istua auton etuosassa ja
tyttöjen auton takaosassa [TV4 Kalla fakta].
Yhdysvalloista koulukirjat on alistettava islamin papiston
hyväksyttäväksi, työpaikoille on järjestettävä rukoushuoneet ja muslimityöntekijöille
annettava rukousvapaata [Warner].
Menetämme oikeuden omaan uskontoon, vapauden puhua ja
ajatella, lehdistövapauden, tasa-arvon ihmisten kesken (kafiri ei ole
samanarvoinen muslimin kanssa), hallinto on alistettava Sharialle, oikeusjärjestelmä
on eri kafireille ja muslimeille.
Oikeuslaitos sallii rangaistuksia, jotka käsityksemme mukaan kuuluvat keskiajalle.
Oikeuslaitos sallii rangaistuksia, jotka käsityksemme mukaan kuuluvat keskiajalle.
Hunnuttamattomien naisten seksuaalinen häirintä sallitaan kaduilla ja julkisilla paikoilla (käytäntö monissa muslimimaissa). Naisista tullee lain edessä toisen luokan kansalaisia. Valkoisten (kafirien) naisten raiskaaminen ei ole rikos vaan Allahin myöntämä oikeus. Se ei Sharian mukaan ole edes uskottomuutta omaa vaimoan kohtaan.
Sharia tuntee käsitteen darura, eli pakon sanelema. Tämän nojalla muslimi voi poiketa Shariasta, jos hänellä ei ole muita vaihtoehtoja. Auton vakuuttaminen on Sharian mukaan kielletty, mutta liikennevakuutus on pakollinen, joten tämä täyttää daruran vaatimukset. Samoin muslimi saa syödä sikaa, jos muuta ei ole tarjolla ja hän saa myös siirtää rukoushetkensä itselleen sopivaan ajankohtaan.
Miksi annamme periksi kun ei ole pakko?
Mutta tämänhän me kaikki tiedämme, joten ei pidä laskea housuihin sitten kun on liian myöhäistä.
Lähteitä:
Warner Bill, Sharia for Non Muslims
Al Hayat TV https://www.youtube.com/watch?v=Vd9IqjxfZoo&t=59s
Ahmad ibn Naqib al-Misri, Reliance of the Traveller, Revised Edition, Amana publications
Sennels N, Helig Vrede
Sennels N, Helig Vrede
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti